Networkia Business Center / Otros-servicios / Atenció telefònica personalitzada

Atenció telefònica personalitzada

La qualitat del servei al client és el nostre senyal d’identitat, per això busquem els mateixos valors per a tots i cadascun dels vostres clients.

Atenem les vostres trucades com si fóssim part de la vostra empresa. A recepció es poden centralitzar i filtrar les trucades dels clients que estan instal•lats al parc empresarial així com els externs.

El procediment per gestionar les trucades a centraleta sempre és el mateix: el personal de recepció reuneix una sèrie de dades sobre la persona que truca per poder informar adequadament el client. Per tant, es pregunta el nom, els cognoms i l’empresa abans de transferir la trucada al client o al despatx corresponent.

La sistemàtica és la següent:

  • Número exclusiu i atenció telefònica amb el nom de la seva empresa 11 hores ininterrumpudes, de dilluns a divendres.
  • Avís i notificació de trucades segons les instruccions del client; es factura segons tarifa. (Totes les opcions inclouen un màxim de trucades, per la qual cosa totes les que depassin aquest límit es facturaran a part segons la tarifa vigent.)
  • Possibilitat de desviament de trucades a mòbil
+Info Workspaces

Altes serveis

Seguretat, custodia de dades i destrucció segura de documents
Serveis de secretariat
Producció audiovisual
Plans de contingència
Impressió i reprografia
Gestió d’agendes
Gestió de reserves, hotels, restaurants i viatges de negocios
Catering
Assessorament marketing on line


Anar a Dalt