- Tècnic de suport i manteniment
- Pack manteniment informàtic 10 hores
- Pack manteniment informàtic 25 hores
- Pack manteniment informàtic 50 hores
- Sistemes • Assessoria IT • Analista • Consultoria tecnològica
- IP Estàtica pública
Línia de dades (ADSL/Fibra Òptica) privada
- Alta • Trasllat • Quota anual domini .com .net .org .és
- Alta • Trasllat • Quota anual domini .cat
- Hosting – Allotjament web anual estàndard
- Housing Servidor Estàndard – Allotjament en sala servidors
- Housing Servidor Premium – Allotjament i manteniment
- Lloguer equipo per sessióBACK -UP / CÒPIES DE SEGURETAT
- Sistema Microsoft Azure Backup
- Núm. exclusiu i atenció telefònica amb el nom de la seva empresa 11 hores ininterrompudes de dilluns a divendres
- Avís i notificació de crides segons les instruccions del client, facturant-se segons tarifa (Totes les opcions inclouen un màxim de crides pel que totes les que depassin aquest límit es facturaran apart segons tarifa vigent)
- Possibilitat de desviament d’anomenades a mòbil
- Concertació d’entrevistes o assistents a una reunió: en el cas d’organitzar una reunió on va convocar als assistents li representa una inversió en temps important pot comptar amb nosaltres i així evitar les crides i repeticions de trucada per a confirmar l’assistència a aquesta mena d’esdeveniments.
- Missatges recordatoris a les visites: el dia de la visita al seu client rebrà un missatge recordatori via e-mail o sms avisant-li del la hora de la reunió. Vostè podrà especificar el temps d’antelació amb el qual vol avisar als seus clients.
- Trucada telefònica recordatori: nostra telesecretaria cridarà als contactes de la seva agenda per a confirmar o recordar l’hora i la data de la cita. D’aquesta manera podrem confirmar la visita, modificar la data o cancel·lar la i així no perdre temps innecessaris per mancances d’assistència.
- Reassignació de llistes d’espera: en el cas que un client no pugui assistir a la seva cita, en aquest moment cridarem als que estiguin en llista d’espera perquè pugui optimitzar el seu temps i millorar els beneficis.
- Impossibilitat de veure al client: en el cas d’un imprevist o retard sempre telefonarem al seu client per a comunicar-li l’anul·lació de la cita i programar un altre dia per a la visita.
- Compra de bitllets d’avió i tren
- Lloguer de vehicles
- Reserva d’hotels
- Restaurants
- Consultar altres opcions
- Concertació d’entrevistes i reunions
- Organització i gestió de viatges de negocis
- Confirmació d’assistència
- Tasques d’arxiu, etiquetaje, embalat, etc.
- Elaboració de reporti de despeses
- Realització d’enquestes i tabulació
- Realització de mailings
- Elaboració de documents: creació de cobertes, faxos, memòries, actes, cartes, correus, mecanografiat i formato de documents, transcripció de textos i àudio
- Escanejat i gestió documental
- Traducció de documents
- Cartes de presentació i comercials…